فروشگاه‌های آنلاینی که بر بستر ووکامرس هستند و مبداشان شهر تهران است می‌توانند با دانلود، نصب و فعال‌سازی افزونه حمل‌و‌نقل لینک اکسپرس ثبت نام کنند و پنل دریافت کنند.

بعد از ثبت نام قادر خواهند بود سفارشات خود را توسط افزونه لینک اکسپرس ارسال در سامانه لینک ثبت، ویرایش، لغو و رهگیری کنند.

اگر بیش تر از ۱۰ مرسوله به مقصد شهر‌های پوشش‌دهی لینک داشته باشید همکاران ما در واحد جمع‌آوری اقدام به جمع‌آوری رایگان مرسولات شما خواهند کرد.

همچنین اگر شما درحال حاضر امکان ارائه بازه های زمانی تحویل در شهر تهران را ندارید می‌توانید افزونه زمان تحویل را از اینجا دریافت کنید و با مشخص کردن بازه های 8 تا 14 و 14 تا 20 برای شهر تهران این قابلیت را با افزونه لینک همگام سازی کنید.

با افزونه ووکامرس لینک بفروشید، ارسال کنید و در هنگام تحویل، مبلغ سفارش را از مشتری خود دریافت کنید. لینک تمامی مبالغی که از طریق دستگاه کارتخوان، اسکن QR کد پرداخت لینک و درگاه پرداخت لینک را دریافت می‌کند بطور خودکار و روزانه با فروشگاه‌های تسویه می‌کند. بله بطور روزانه، یعنی سریعترین تسویه COD!

شما همچنین با نام کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در افزونه لینک انتخاب کرده‌اید می‌توانید وارد پنل لینک شوید و گزارش‌های مختلفی بگیرید و اعتبار کاربری خود را شارژ کنید.

شما در پنل لینک می‌توانید بطور شفاف گزارش تمامی مبالغ COD تحت عنوان گزارش تسویه در بازه‌های زمانی مختلف با جزئیات دریافت کنید.

در هر لحظه از کار با افرونه لینک اگر نیاز به پشتبانی داشتید از طریق چت سایت لینک اکسپرس یا شماره مرکزتماس لینک 02191017797 ارتباط بگیرید مشتاق شنیدن صدای شما هستیم. مارا از انتقادات و پیشنهادات خود بی‌بهره نگذارید.