در این مقاله قصد داریم به فروشندگان و سلر‌های دیجیکالا ابزاری را معرفی کنیم که به کمک آن می‌توانند مرسولات خود را به دقت و تحت پروتکل‌های دیجیکالا توسط لینک اکسپرس ارسال نمایند.

مارکیتو خودش را اینطور معرفی می‌کند:

نسل جدید راهکارهای مدیریت و یکپارچه سازی فروشگاه‌های آنلاین

مارکیتو یک ابزار هست که به فروشگاه‌هایی که قصد دارند از طریق پلتفرم‌های مارکت‌پلیس Marketplace برای فروش آنلاین استفاده کنند امکانات زیادی در اختیارشان قرار می‌دهد.

نسل جدید راهکارهای مدیریت و یکپارچه سازی فروشگاه‌های آنلاین

در اینجا به برخی از امکانات مارکیتو اشاره می‌کنیم:
ربات هوشمند قیمت‌گذاری که در بازه های مختلف قیمت محصول شما را براساس استراتژی شما نسبت به رقبا یا تغییرات نرخ ارز و طلا بروزرسانی می‌کند.
مدیریت موجودی دیگر امکان مارکیتو هست که از تجربه تلخ خرید بعد از اتمام موجودی جلوگیری می‌کند. وقتی شما به عنوان یک فروشنده در چندین پلتفرم فروش را رقم می‌زنید قطعا نیاز دارید که موجودی انبار شما بطور همزمان در تمام پلفترم ها بروزرسانی شود.
پنل مدیریتی مارکیتو با قوانین مارکت‌پلیس‌ها بخصوص دیجیکالا یکپارچگی ایجاد کرده و رسیدگی به سفارشات انبوه را برای فروشندگان تسهیل می‌کند‌
در آخر یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که مارکیتو به سلرهای دیجیکالا می‌دهد فعال کردن ارسال توسط فروشنده هست که در ادامه به آن می‌پردازیم

ارسال توسط فروشنده یک انتخاب مقرون به صرفه برای ایجاد تجربه ای بهتر

همانطور که می‌دانید دیجیکالا علاقه دارد تا جای ممکن مرسولات توسط فروشندگان ارسال شود و برای رسیدن به این امر هم مشوق‌های خوبی را برای سلرها در نظر گرفته است مانند دریافت کمیسیون از فروش کمتر و همچنین بطور پیش‌فرض به خریداران این گزینه را پیشنهاد می‌دهد. علت این امر هم قابل حدس است قطعا زمانی که خریدار ارسال توسط فروشنده را انتخاب می‌کند بعلت اینکه یک مرحله تحویل کالا به انبار دیجیکالا حذف می‌شود زمان آماده‌سازی تا ارسال بطور چشم‌گیری کاهش می‌یابد و خریدار زودتر به محصولش خواهد رسید. از طرف دیگر دیجیکالا هم مجبور نیست دیگر هزینه‌های جابجایی محصول شما را به انبارهای خود و ارسال به مقصد و همچنین هزینه بسته‌بندی بابت آن سفارش را بپردازد.

ارسال مرسولات فروش رفته در دیجیکالا توسط مارکیتو با ناوگان لینک اکسپرس

مارکیتو در پنلی که در اختیار سلرها می‌گذارد به سلر این امکان را می‌دهد که با در نظر گرفتن زمان آماده‌سازی محصول بازه‌های ارسال به تمامی نقاط کشور را انتخاب کند و در دسترس خریداران بگذارد. از طرفی پنل مارکیتو که با وب سرویس‌های لینک اکسپرس همگام‌سازی شده است در آن سلر می‌تواند سفارش‌هایی که مربوط به مناطق پوشش دهی لینک اکسپرس هست را توسط شرکت پست سریع لینک ارسال نماید.

در این همکاری مشترک بین مارکیتو و لینک اکسپرس فروشندگان می‌توانند تمامی مرسولات خود را فارغ از اینکه از چه کانالی فروخته‌اند چه در دیجیکالا چه در باسلام، دیوار، فروشگاه اختصاصی یا هر روش دیگری توسط لینک اکسپرس ارسال کنند طبق همان پروتکل هایی که خریدار و پلتفرم در نظر گرفته‌اند.

انتخاب بازه های صبح و عصر برای ارسال در تهران، ارسال کد تحویل ۵ رقمی هنگام رسیدن سفیر به گیرنده، صحت سنجی کد تحویل در لحظه ثبت و تغییر وضعیت آیتم‌های ارسال شده در پنل دیجیکالا و درج اتوماتیک کد های تحویل از امکاناتی هست که مارکیتو در اختیار سلرها می‌گذارد.

برای اطلاع از تعرفه و خدمات پنل مارکیتو می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و بعد از ثبت‌نام و دریافت پنل از ثبت اتوماتیک سفارشات در سامانه پستی لینک اکسپرس بهره‌مند شوید.